Saturday, November 19, 2011

✿•´♥ .•*¨`*•✿hang out wif my friends ✿•´♥ .•*¨`*•✿

assalamualaikum tak jawab dosa jawab sayang  ,, hihi okeyy ary ni aku nk citer pasal first time hang out ngan kawan2 ,, out jtown je pown ,, sampai2 jtown pukul9.30 semua kedai tutup so kitaorang terpaksalah berjalan kaki ke bandarlama ,, sampai disana kitaorang pergi kedai rm2 pastu aku ajak diorang teman aku pergi watson beli lotion lepastu kitaorang pergi kedai kassim aku beli shawl leopard (mimiey) #sama# and fatehah pashmina ,,
then , kitaorang pergi angle of love beli gelang #sama#, pastu kitaorang pergi makan ,. kitaorang pusing bandar jtown , macam2 aku beli , , kitaorang berjalan kaki dari bandarlama ke bandarbaru dengan panas2 terik urm , tapi tak pe lah bukan senang dapat kluar ngan member2 kn , , sampai sana kitaorang pergi beli baju " the smurf "
#sama# tapi warna lain2 , , lepas beli baju aku teman diorang pergi semua kedai handphone yang ada dekat bandarbaru tu , diorang beli cover hp aku tak beli pown ,, kemudian , diorang teman aku pergi TF aku beli minyak wangi Enchanteur Paris , ,  lastly , aku ajak diorang lepak di Marrybrown aku yang belanja diorang ,
okeyy ada beberapa pic yang aku snap ,, korang boleyy la tgokk ,, okeyy itu saja untuk ari ni ,, #kbaii#
ayat aku macam #keling# okeyy aku malas nk citer banyak2 ,,


thanks #pykah# snap pic ni ,,



 aku and fatehah

*mimiey and pykah *



#aku#



                                       dari kiri hp #fatehah , aku , pykah and mimiey#




                                             #seronokdapatkeluarngankawan2# ~kbaii~ 
                                               ~ assalamualaikum~   

                                                                                                                    ~  eLAh ~

No comments:

Post a Comment