Saturday, February 25, 2012

✿•´♥ .•*¨`*•✿ thanks semua ! ✿•´♥ .•*¨`*•✿

assalamualaikum readers ! tak jawab dasa jawab sayang ! wohohoho , sekian lama aku tinggalkan blog ni ,, berabuk sudah ini blog ,, whehhe ,, okeyy - 2 , sebenarnye aku nak cite pasal sukan di sekolah aku ,, eheemmm2 ,, okeyy first , pada hari rabu , khamis dan jumaat baru - 2 ni sekolah aku ada buad sukan tahunan 2012 ,, huhu ,, btw aku tak de masuk satu acara pon ,, sadehh - 2 ,, nak masuk sebenarnye btw cikgu tak pilih aku ,, btw it's okeyy ,, kalau cikgu pilih pon aku ttap kalah kot ! hoho belum cube belum tahu right ?
btw biakan je , lupekan ,, hehe , happy gile-2 time sukan ,, aku 24 jam bersama adeq-2 ku ,, happy giler-2 kot ! ,, hehe , btw yang paling hepynyerr , semua kawan-2 aku and adiq aku dyorng semua ni sambut birthday aku semalam ,, hoho , tekejut pOn ada , terharu pOn ada , ada jugak yang ingat birthday aku kaN ,, btw thanks sangat-2 kat korang semua yang sambut birthday aku semalam ,, sayang kOrang semua ,, ! <3
,, okeyy tanpa buang masa lagi , korang tengOk la gambar-2 yang kami snap time sukan di sekolah kami ,,


                                             okeyy ni aku <<<<<<


  
ni lah adeq aku ! 




ni sue ! aku sayang kau sangat ,,

friends forever and ever !



                                sayang awok la diq !






waniey and adeku sayang , hanan !


aku sayang kawan-2 aku !

okeyy tak lupe jugak pada adeqku yang sorang ni ,, akk sayang isya sangat-2 ,, 


akk tak pernah lupekan isya ,, sayang isya ,,











tak lupe jugak kepada korang yang wish birthday aku kt facebook and yang text aku tuu ,
terima kasih banyak-2 korang ! sayang korang sangat-2 ,, okeyy today my birthday !
wish me happy birthday ,, huhu :D ,, hari ni umur aku da 16 tahun ! da tue aku ,, hoho 
okeyy , ini saja utk hari ni ,, next timr kite jumpe lagi readers ! assalamualaikum , bye !
muahh pipi kiri muahh pipi kanan !! 

No comments:

Post a Comment