Saturday, April 28, 2012

today is saturday

hai assalamualaikum readers , selamat petang ! today aku takde apa nak story btw bosan sangat tak tahu nak buat apa so aku updates blog ni la , da seminggu da tak bkak adatlah student sekolah memang busy dengan kerje - kerje sekolah so nak luangkan masa dengan blog pon takde , hehhe ~ pejam celik pejam celik nak masuk bulan mei da da pertengahan tahun 2012 da rupenyee , and bulan mei ada exam sanagt-sangat takut untuh hadapi exam pertengahan tahun ni , wish me gud luck readers ~ and bulan mei bulan paling banyak sambutan right ? , hari pekerja , hari ibu , hari guru , hari koop sekolah aku , jyeahhh , ni suke ni hari koop palingg bestt ~ ! coz sambut setahun sekali jee kat sekolahh begituu jugak hari ibu dan hari guru , ..
huhuu ~~  entry kali ni sangat membosankan right ? jyeahhh i know itt , btw thankss readers coz reads entry aku yang membosankan ni ,,  ni la gambar aku kalau time bosan , btw aku tak secomey awk dan tak secantik awk semua kan , btw i love my self ~ please respect me ,







sampai sini saje entry aku hari ni , lain kali jumpe lagi , k assalamualaikum ~ kbye

No comments:

Post a Comment