Thursday, April 12, 2012

Assalamualaikum . tak jawab dosa jawab sayangss , wahhh terasa bekurun lama aku tinngalkan blog ni berabuk sudah , . bukanyerr aku tak nak updates blog btw dalam beberapa ary ni aku ada problem sikedd and netbook aku yang baru dapat da takde , urmm ,, baruu dapat da kene rompakk kesian kat aku ni baru nak merasa pakai netbook da terpakse pakai lappy balik btw its okeyy sekarang yang satu2nyer mende yang aku ada hnyee lappy , bb aku fon aku abis semua dirembatnyee , urmm , misss my netbook and blackberry , btw takde rezeki aku nak dapat balik semua barang2 aku tuu kes pecah rumah susah nak pulangkan balik right , btww korang2 yang baca ni tolongg doakan aku and family aku sentiasa dilindungi Allah , okeyyy ,, kepada korang2 yang mengenali diri aku ni tak lupee jgak kpada siapa2 sajee yang nak berkawan dengan aku korang boleh text aku dekat facebook aku dan tinggalkan number fon korang yeee coz smua number2 korang da takde , dannnn2 aku masih trauma dengan kejadian ni . =)  assalamualaikum , kbyee




                                                ..   love myself ..

No comments:

Post a Comment