Wednesday, March 28, 2012

ke kem

haii assalamualaikum awk awk dan awk , gud nite ,  ha apa korang buad sekarang ? yang da tido tu bgon-2 yang jga tu meh sini siked , harhar (mengarutjeakuni) , okeyy lama aku tinggalkan blog ni da berhabuk , ha bukan sengaja tinggalkan sebenarnye btw aku sangat-2 la bzy sejak beberapa hari ni , dan ary sabtu dan ahad 24/25 hb mac baru ni aku g kem himpunan seribu belia , wahhh penat sangat-2 tapi best dapat jumpe kawan ramai dekat sana , dan yang sgat-2 sedehnye duduk dalam hutan dgan fon takde line so sgat-2 bosan duduk disana ,ha , dandan muka aku sangat-2 la hitam ,,, 2 hari berjemur tengah-2 panas terikk ,,
dan kenangan yang takboleh lupekan nyer time hujan kene angkut barang-2 dari khemas ke dewan mmg penat giler la nak g dwan tangga punye la tinggi dgan hari hujan lebatnye , dan kami tido macam mangsa banjirr ,, wohoho , dapat merasa macam mangsa banjir , , okkeyy sampai sini je untuk hari ni , assalamualaikum , kbye ,





ini kawan-2 aku 



 , assalamualaikum , kbye

No comments:

Post a Comment