Saturday, March 10, 2012

me love yOu all

assalamualaikum all , selamat tengahhari awk - awk dan awk ,, da mam belom ? da mandi belum ?
hehe :D yang jauh tu meh dekat - dekat yang dekat meh rapat-rapat ! todayy aku nak story siked seperti title
di atas me love you all ?  apa tuu ? nak taw ? hehe , okeyy aku nak story ni ,
ha ,, 1 , 2 , 3 ...



----> korang nampak gambar kat ats tu ? nampak ? comel kan budak ni ? hehe , ofcos la kan
, korang nak taw dy ni sapa ? ha dy ni lah adeq aku , adeq yg paling aku sayangs , ,
ha sebenarnye dy ni bukan lah adeq aku btw adeq angkat je , btw aku da angap dy macam adeq sendiri da , aku sayang dy sgat-sangat ! so korang-korang yg mengenali dy jangan cube nak sakitkan dy dan jgn cube nak rampas dy dari aku ~ adeq akk syg awk sgat-sangat ~

---> akk syg awk diq !




----> tengok gambar di atas ni ~ okeyy dy kawan aku , waniey ! aku sayangss kau sgat
aku harap persahabatan kita akn kekal sampai bile-bile ! forever and ever ~



~ we are friends forever and ever ~




---> okeyy ni sue ~  kawan baik aku ! aku sayang dy sangat - sangat , kiteorg kenal sejak form1 lagi
aku harap persahabatan aku ngn dy akn kekal sampai bile-bile , forever and ever !
sue ! aku saynggss kau lah giler ! hehe , muahhh ,



----> yang baju merah tu sue , aku sayanggs kau !





----> ini aku ! hehe , tak secantik korang kan ? aku adalah aku !


okeyy that all for todayy ! terima kasih sbb sudi singgah dan baca post aku yang tak berapa best ni ~ apa-apa pon thanks ! assalamualaikum ~ bye





































No comments:

Post a Comment