Thursday, March 15, 2012

kbosan

assalamualaikum haii sayanggss - sayanggss sekalian apa khabar awak - awk baik ? sihadd ? dah makan ? da mandi ? haha , kmengarut kejap ! seminggu cuti aku duduk rumah tanpa buad apa-apa aku hanya makan online dari pagi sampai pagi esoknyer ,, wohoho nasib baik lappy aku tak meletop ,, sepanjang cuti cikgu takde tinggalkan homework utk anak muridnye cikgu mmg sayang kat kami semua sampai satu homework pon takde , terima kasih cikgu ! whaha ,, sepanjang cuti sekolah aku ada keje part time korang ada ?
ha ! nak taw apa keje aku , just tgokk ... tetentennnggg !
















okeyy tuu la keje part time yang aku buad tiap-tiap hari ! 
snap pic edit snap pic edit ,, akubosan keyy ! btww thanks
yang sudi abiskan masa kat blog ni ! love yOu all , muahh ,, 
kbye , assalamualaikum , . 


No comments:

Post a Comment