Thursday, December 20, 2012

bored

hi hi korang semua apa khabar ohh . sihatII semua ? harapII okeyy lahh . sepanjangg cuti ni kenn aku rinduu ohh kat kawan sekelas aku 4D kawanII baik aku and semua lah batch96 kat sekoklah aku tuu , rinduu korangg wehh . taksabar rasa nak g sekolah dahh bosann much duduk rumah ni . dah la aku duduk rumah terperap je kat dalam bilik ni soo boredd ;P . rinduu korangg much muchh .taksabar nak pergi sekolah nak jumpe korangg semua . excited lol , tahun depan dah form5 spm pulakk . korangg wish me luckk guyss , doakan aku yang terbaik untuk spm aku nanti , insyaalah tahun depan aku akan kurangkan online aku ni . just setahun jee aku luangkan masa belajar aku untuk spm nanti . nanti korangg jangan rinduu aku klau aku jarang updates blog ni dahh . andd aku maybe duduk hostel tahun depan insyallah kalau dapat . aku nak study samasama dengan kawankawan aku . hehee ~~ ehhh korangg silalahh tengok gambar kat bawah tuu yee aku dah penat menaip ni . byee . jumpe lagi untuuk entry akan datang .




                                  4DEDIKASI 2012 , rinduu kat korangg <3




                                *me with wanie * rinduu kau lah sayangg

                                              *me and efaa*


                                               *wafa and me *

thanks for spend your time <3 jumpa lagi nanti . assalamualaikum

No comments:

Post a Comment