Tuesday, December 11, 2012

hi , assalamualaikum readers :) amacam dengan cuti sekolah korang tahun ni ? pergi kemana jee . mesty best korang pergi holiday ngn family tuu . g whatever lahh . dapat luangkan masaa dgan family right , ehemehem aku takpergi kemana pun sepanjang cuti sekolah ni . just pergi konvo my 'along ' kat uitm shah alam then pergilah jenjalan maha 2012 ngn i-city esoknyee pergi konvo then trus balik . and still now aku tetap ada dekat dalam bilik ni mengadap lappy sampai laa cuti sekolah berakhir nanty , inilah holiday aku kali ni , just duduk berkurang kat dalam bilik only ! shokk kann , . huhuhu :) jauhh beze dengan korangg yang pergi melancongg tuuu , wahwahhh , ;)  next year aku spm . seniour kat sekolah , bukak ni naik form5 tak sangkaa  aku dahh tahun last dekat sekolah . btw wishh me luckk for spm next years guys , :) tahun depan dah takdapat lagi nak berfacebook , berblog , bertweeps lagi , justtt berbookkk onlyy , huhuuhuhh :)
ehemehemm tgokk laahhh gambar dibawaah itu saja yang aku tinggalkan utk korangg , thanks baca blog aku yang takde idea ni :)) loveeyouu guys

ponttponttt . tumpang lalu !

maha2012


 thah all , assalamualaikum

No comments:

Post a Comment